Xoves, 30 de abril

INFORMACIÓN IMPORTANTE 

O luns 27 a Consellería de Educación publicou instruccións xerais indicando como se organiza o terceiro trimestre, o fin de curso e el comezo do curso vindeiro.

Algúns puntos importantes son os seguintes:
  • ·         As actividades lectivas rematan o 19 de xunio para infantil e primaria
  • ·         As actividades que se programarán serán de recuperación, repaso, reforzo e, no seu caso, ampliación das aprendizaxes anteriores que resulten necesarias para todo ou parte do seu alumnado.
  • ·         As actividades que realicen os alumnos serán avaliables e terán carácter contínuo, diagnóstico e formativo.
  • ·         A avaliación final do curso terá en conta as tres avaliacións pero a avaliación do 3º trimestre só se terá en conta se beneficia ao alumno.
  • ·         A promoción de curso será a norma xeral en todas as etapas, considerándose a repetición de curso una medida moi excepcional.

No noso centro decicimos ademáis de seguir co repaso e reforzo de aprendizaxes anteriores ampliar algúns contidos novos a discreción de cada titor. Ampliaranse aprendizaxes xa traballadas nos outros dous trimestres e novos contidos que non requiran da intervención directa do docente.

É importante que si nas familias detectades moita dificultade para seguir adiante con algunhas actividades dos contidos novos mo fagades saber a través de Abalar Móbil.

Eu vou necesitar que os nenos me envíen as súas tarefas resoltas para eu poder avaliar. O que facíamos ata agora era usar os comentarios no blog para que os nenos me enviasen as súas respostas ou imaxes do caderno. Iso está ben se falamos dunha actividade de vez en cando. Pero non parece muy axeitado agora que vou a pedir máis respostas a todos os nenos.

Decidín probar con Google Clasroom.
Google Clasroom é unha plataforma online gratuíta de Google que permite desenvolver clases virtuais. Básicamente os mestres poden propoñer traballos ou tarefas e os alumnos poden responder.

 Na resposta pódese adxuntar un texto, unha imaxe, un arquivo, un vídeo, unha dirección de internet… Está todo perfectamente organizado e eu en todo momento sei quen entregou a tarefa e quen non, podo enviar mensaxes individualizados a cada alumno, etc. 

Non é necesario descargar ningunha app nin ningún arquivo no ordenador, nin instalar nada. O único que se necesita é ter unha conta Google.

Quen non teña unha conta Google pode creala de forma moi sinxela nun par de minutos. Só necesita unha dirección de correo (calquera, pode ser Gmail ou calquera outra). Mellor crear unha conta Google para cada alumno co seu nome para eu poder identificalos fácilmente.

Unha vez teñades a conta Google eu douvos un código por Abalar Móbil ou correo electrónico e con ese código xa podedes apuntar os nenos á clase.

Levo un par de días explorando as funcións de Google Classroom e está moi bien salvo unha cousa: é sinxelo pero moi soso, pouco atractivo para os nenos, polo que o que vou facer é non abandoar o blog e publicar as mesmas actividades tanto no blog como en Google Clasroom.

Poderedes acceder ás actividades no blog e tamén en Google Classroom pero necesito que as actividades resoltas más enviedes a través de Google Clasroom a non ser que de verdade teñades moitas dificultades en facelo. Nas actividades de matemáticas de hoxe, xoves, en Google Classroom pido que me entreguen a suá tarefa resolta. Van incluídas unhas sinxelas instruccións. Intentádeo a ver que tal.


Non poño data límite para entregar tarefas. En cada familia organizádevos como queirades con total flexibilidade. 

RELIXIÓN

Actividades de Relixión.

VALORES
Completa esta ficha, continuación de la ficha de la semana pasada.

INGLÉS

Continúa con las actividades de inglés del lunes. Aquí

MATEMÁTICAS

¿Que tal las divisiones de ayer? Salieron bien?

Hoy haremos un par de problemas. Cópialos en el cuaderno y resuélvelos:

Problema 1:
En el almacén de una papelería hay 28 cajas con 54 cuadernos cada una.
a) ¿Cuántos cuadernos hay en total?
b) El dueño de la papelería repartió todos los cuadernos en 8 estantes de su tienda. ¿Cuántos cuadernos puso en cada estante?

Problema 2:
En un cine se vendieron 360 entradas para ver una película.

  • La mitad de las entradas son de niños.
  • Un tercio de las entradas son de adultos. 
  • El resto no acudió a ver la película.

a) ¿Cuántos niños vieron la película?
b) ¿Cuántos adultos vieron la película?
c) ¿Cuántas personas que compraron entrada no vieron la película?

Envíame as túas respostas cando poidas. 

CIENCIAS SOCIAIS

Hoxe comezamos un tema novo. É o tema 7 do voso libro. Podedes ir buscar o voso libro de sociais e abrilo pola páxina 96. Lede esa páxina e votade un vistazo a este vídeo que volo explica de forma resumida.


Logo completa a actividade 1. do libro no caderno. Ou se queres xa cha poño aquí para que a copies:

1. Que é a poboación activa?


    E a inactiva?


LINGUA GALEGA

Repasamos o artigo con esta ficha. Imprímea ou cópiaa no caderno. Non é necesario que copies os enunciados, so o número de cada actividade e logo escribes a resposta.

Ningún comentario:

Publicar un comentario